עדכון מזעזע: מעל 150 הרוגים במתקפה הרצחנית

    שלמה ריזל 2 Comment on עדכון מזעזע: מעל 150 הרוגים במתקפה הרצחנית

    אחרי שאמרו שכמאה נהרגו, כעת מדווחים רשמית כי יש למעלה ממאה וחמישים הרוגים ממתקפה הקטלנית שהתרחשה הבוקר. בעיר שדרות הוצאו להורג 40 קשישים שחיכו לאוטובוס פינוי של מחבלי חמאס ימ"ש. בצה"ל עדכנו הערב רשמית כי ישנם חטופים ושבויי מלחמה בידי חמאס ברצועת עזה. עוד נמסר כי חיילי צה"ל ומפקדים נהרגו,

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שאמרו שכמאה נהרגו, כעת מדווחים רשמית כי יש למעלה ממאה וחמישים הרוגים ממתקפה הקטלנית שהתרחשה הבוקר. בעיר שדרות הוצאו להורג 40 קשישים שחיכו לאוטובוס פינוי של מחבלי חמאס ימח שם.

    בצה"ל עדכנו הערב רשמית כי ישנם חטופים ושבויי מלחמה בידי חמאס ברצועת עזה. עוד נמסר כי חיילי צה"ל ומפקדים נהרגו, טרם התקבלו מספרים מדויקים. לחימה מתנהלת ב-22 מוקדים בעוטף עזה, כוחות הביטחון פועלים בכלל היישובים באזור – 35 גדודים הוקפצו.

    עוד הוסיפו בצה"ל כי מתנהלת לחימה על אוגדת עזה, בסיוע מסוקי קרב. "יש יישובים שטוהרו (ממחבלים), אבל אנחנו רוצים להמתין לסיום הסריקות לפני שנכריז על זה", הדגיש דובר צה"ל דניאל הגרי. "באופקים ובבארי יש אירועים עם בני ערובה, מפקדים בכירים נמצאים במקום ומנהלים את הלחימה".

    בהצהרה שהעניק לתקשורת הוסיף הגרי: "בכל מקום שיש בו אנשי חמאס אין נקודה שתהיה בטוחה. כל המחבלים שנכנסו לשטח מדינת ישראל יהרגו בקרבות או בעת הנסיגה שלהם. דמם בראשם והם יותקפו. יש אזרחים שנרצחו, יש מפקדים ולוחמים ויש שבויי מלחמה שחמאס לקח בשבי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
      1. העיקר שנהיה מאוחדים ובורא עולם
        יעזור ועוזר וה'ישמור על כל החיילים